Poligrafia reklamowa

Dodane: 20-09-2016 04:25
Poligrafia reklamowa Na rynku mamy dostępnych sporo metod reklamy, np. naklejki reklamowe, które zamawia się w pracowni poligraficznej i przyklejać je na różne rzeczy. Jakie inne poligraficzne produkty mogą pomóc w marketingu?

Reklama na aucie? Czemu nie

Mobilna reklama na aucie to dobry pomysł dla lokalnego przedsiębiorstwa do rozreklamowania się. Takie naklejki na karoserię czy nawet pomalowania całego auta firmowego w reklamę. Jednak jak wszystko można tutaj również przesadzić, więc nie warto przekombinować tematu.

Czasami wystarczy bowiem prosta naklejka z logo i numerem telefonu, które bez problemu można zamówić w lokalnym zakładzie poligraficznym. Większość z nich oferuje również niskie nakłady naklejek reklamowych co może się przydać w każdej firmie.


Czym jest obraz drukowy - wyjaśnia Wikipedia\Wikipedia krótko o obrazie drukowym

Obraz drukowy ? obraz taki sam pod względem kształtu, jak ten, który pojawi się później na odbitce uzyskanej w danej technice drukowania, czyli obraz miejsca zetknięcia się środka drukującego (farba drukarska, toner, tusz, atrament) z podłożem drukowym (papier, tektura, folia).

Obraz drukowy różni się od obrazu gotowego produktu jedynie tym, że nie uwzględnia powiększania się i deformacji szczegółów obrazu wynikających z wsiąkliwości środka drukującego w podłoże, rozmazywania się tego środka, smużenia, łączenia kropel, zalewania na rogach i tym podobnych zjawisk.

Pojęcie obrazu drukowego jest wykorzystywane przy omawianiu techniki druku w poszczególnych rodzajach urządzeń drukujących ? w szczególności istotne jest, gdzie obraz ten pojawia się po raz pierwszy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Obraz_drukowy


Wikipedia o drukarni

Drukarnia ? zakład produkcyjny zajmujący się wytwarzaniem różnorodnych wyrobów poligraficznych. W szczególności mogą to być gazety i czasopisma, broszury i książki, jak również szereg druków akcydensowych łącznie z opakowaniami. Drukować może zarówno na masową skalę, jak i druki spersonalizowane, czyli takie, gdzie każda kopia jest unikalnym egzemplarzem. Poszczególne drukarnie mogą zajmować się tylko samym zadrukiem podłoża, jak również wykonywać czynności introligatorskie, przez co wytwarzać nawet gotowe wyroby poligraficzne, a więc oprawione i ewentualnie uszlachetnione, oraz przygotowane do dystrybucji. Zazwyczaj jednak nawet w najprostszej drukarni wykonywane są wstępne czynności introligatorskie, natomiast w rozbudowanych zakładach część introligatorska może stanowić nawet większą część zakładu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarnia